diumenge, 24 d’agost del 2008

Cavalls del Vent (sub 24hores)






18 agost 2008

En Quim i jo ens dirigim al Rebost, pujant al Coll de Pal, per fer nit i poder estar en les millors condicions per poder realitzar els CV en menys de 24hores i en direccio anti-horaria.



Les meves darreres experiencies (32h al 2003, 21h 57 al 2004, i sobretot els 2 fiascos al 2006 i 2007) em fan tenir molt de respecte a la travessa que tant i tant m'agrada.

Em tranquilitza comptar amb la companyia del Quim, un màquina vilanoví, gran raider experimentat i amb energia contínua desbordant-se allà on estigui.

Es el 18 d'agost, a les 06:00, quan iniciem la travessa amb un ritme ferotge. El dia ens acompanya. De bon matí no fa un excessiu fred ni massa calor a les hores en que podriem estar a la platja per contes del Cadí-Moixeró (és el nostre pensament durant la travessa..). Anem passant pel refugis sense trobar massa "trànsit" de Cavallers del Vent. Es pot dir que fem els 97 kms sub 24 sols. Això si, moltes families i parelles que ho fan en modalitat travessa. Molt més llestos que nosaltres!!!!

Els temps de pas són:

1.- Rebost------------------------06:00----(00h:00min)
2.- Niu de l'Aliga----------------- 07:30-----(01h:30min)
3.- Serrat de les Esposes--------- 10:15-----(04h:15min)
4.- Cortals de l'Ingla--------------11:10-----(05h:10min)
5.- Prats d'Aguiló-----------------14:15-----(08h:15min)
6.- Estasen----------------------- 17:10-----(11h:10min)
7.- Gresolet-----------------------18:10-----(12h:10min)
8.- Sant Jordi--------------------- 22:00----(16h:00min)
9.- Rebost----------------------- 01:45-----(19h:45min)

Aqui podeu veure la tarja de pas amb els
segells de cada refugi.....



Cal destacar que des del coll de la Bena fins al final, la col.laboració del Quim i els seus constants ànims em van ser crucials ja que l'aparició d'una bullofa en el dit petit del peu esquerre em va anar fent la guitza....sort de la seva farmaciola que em va "salvar la vida". Gracies Quim!

Cal destacar també la pallissa física que ens vam fotre i la pallissa moral que ens va donar el trajecte des dels Empedrats fins al Sant Jordi i des d'aquí al Rebost. La nit, el cansament, la bullofa, els peus fet calderilla.....quina tortura. Però avui, quasi a una setmana de distància, els anims tornen a estar en el més amunt per fer la propera aventurilla.....la MM 2008!