divendres, 5 de juny del 2009

Entrenament: Masia Cabanyes-Pic de l'Aliga-Tres Partions-Mas de l'Artís- Masia Cabanyes- 17'35kms - 2h 10min




Divendres, 5 de juny de 2009

El dia s'ha aixecat tristot, com diria aquell... El Sol estiuenc que ja ens escaldava ahir ha desaparegut al darrere de la nuvolada que ens cubreix. No fa calor. Per que no fer uns kilometrets per veure com estic? El 28 tinc la cursa del Pedraforca i no val a badar.

Comença a ploviscar i deixo el cotxe a la Masia Cabanyes. Passo pel camí del Pi Gros, per darrere Prysmian i per l'immens moviment de terra quee estan fent els de vinyes. Passo per sota la Pau Casals i perpendicularment a l'autopista m'enfilo muntanya amunt per un corriolet que mica a mica agafa alçada. Vaig a petar al típic indret de la línia elèctrica que baixa cap a la pista entre Canyelles i Mas de l'Artís (veure foto aquí sota)
Des d'aquí la vista al Pic de l'Aliga és impressionant. S'aixeca al darrere de les nombroses casetes de les diferents urbanitzacions que han anat fent crèixer Canyelles. Allà al darrere, entre els núvols plens d'aigua, treu el cap el Pic.


Sense tenir massa clar el camí d'ascens al cim, prenc direcció a la seva base corrent pel moll ciment dels carrers i carrerons canyellencs. Finalment, recordant el raid de fa dos anys, m'enfilo fins la base de la torre elèctrica des d'on surt un corriolet fins el pre-cim. (sembla que estigui als Himalaia!). Poc després, i amb unes quantes esgarrinxades a les cames a causa de la frondosa vegetació que aquest hivern ha crescut, faig cim. La vista és, com podeu veure a la foto de sota, nul.la. Els núvols ho tapen tot. Continua ploviscant. Però això fa més interessant l'entrenament d'avui. Faig un parell de fotos: una de mi mateix per donar constància i l'altra de la "fantàstica" vista i avall que cal tornar a casa.


Després de passar pel Tres Partions, a uns 500 metres més avall, prenc un trencant a ma esquerre (veure foto)

que em porta per un fondo, avui mullat i relliscòs més que mai, fins al fondo de les Palemeres. Girant a l'esquerre aleshores, m'apropo pel darrere del Mas de l'Artís a la pista inicial entre Canyelles i el Mas. D'aquí el camí és prou conegut per tots vosaltres...Un esforç més i ja estic al cotxe.

Fitxa tècnica sortida:

Metres: 17350
Temps: 2h 10 min
Ritme: 7:29 el km
Vel mitja: 8km/h
kcal cremades: 1347
Alçada mínima: 53 m. s.n.m.
Alçada màxima: 468 m. s.n.m.
Ascens total: 843 m.
Descens total: 840 m.

2 comentaris:

Lo Búfal ha dit...

I això ho has fet tú solet? Quina matxacada. Perqué estic de paron per recuperar que si no...
A reveure.

carles ha dit...

si, solet.....es que no tinc amics.....sniff sniff.....ens veiem el diumenge a ribes?