dimecres, 24 de juny del 2009

Dilluns 21 de juny; Parc natural Ticino (Lombardia-Italia) 8 kms 43in

dilluns 21 juny, 7:00 matí; Cascina Caremma-Lombardia.

Estic en aquesta casa de pagès al sud de Milà per un curs de formació del curru juntament amb companys d'atres paisos: Brasil, UK, Finlàndia, França,Xina i Turquia

I com que les bambes sempre van amb mi, em llevo de bon matí per poder gaudir d'un entorn fantàstic i poder carregar piles per les 2 maratonianes sessions que ens esperen.

Mai acostumo a còrrer tan aviat però com que entrava un sol radiant per les finestres de la suite on m'han allotjat, em desperto i sense dubtar, començo a trepitjar terres italianes.


Només sortir faig la foto de rigor (a l'esquerre) i em trobo una dona d'uns 55 anys tota pijeta i vestida elegantment esportiva que enfila el camí en el mateix sentit com jo. Bon giorno, li dic. Ella em contesta amablement el mateix. Tiro cap el poble i abans d'entrar-hi giro cua i me la trobo i em saluda. Jo la saludo educadament. Per alguna cosa vaig anar als Escolapis.


Continuo corrent, fa fresqueta. S'està be. Com que no se on vaig, decideixo agafar un cami de terra per no correr sobre l'asfalt.
L'encerto ja que els indrets per on passo són maquíssims.

Tot és ple d'aigua. Tot és verd. Hi ha un gran nombre d'escluses que porten l'aigua als diferents camps d'arròs que hi ha al voltant. Per això hi ha tants mosquits!!!!


No se on vaig, però com que porto el Fore no tinc por de perdre'm pels nombrosos corriolets existents.

Vaig a petar a un ample riu, el Ticino. Maquíssim!


Malauradament he d'abandonar l'entorn espectacular i tornar a la realitat.

Em queda un quart d'hora per arribar a la casa de pagès i poder dutxar-me, esmorçar amb els companys i conviure amb ells els 2 propers dies.

Un cop net i pentinat, a taula, em trobo amb els companys amb qui havia sopat la nit anterior i amb ells, una 55 anys tota pijeta i vestida elegantment amb un estil molt italià. Sabeu qui és? La trainer. L'Anna Simonetti.