dimecres, 24 de juny del 2009

Dimarts 22 de juny; Parc natural Ticino (Lombardia-Italia) 10 kms 50min


Dimarts 22 de juny, també de bon matí.





Ahir vaig fer 8 kms.


El dia va ser llarg, però profitòs. Els valors de PDI, UAI, MAS, LTO i IND són atractius. La teoria del Sr Geert Hofstede (el senyor de la foto)és també atractiva.
Però m'atrau més còrrer pels voltants de la casa de pagès on ens han aïllat.






Milers de mosquits fora.
Cents de mosques dins la casa.
Ens estan provant.
Els del curs diem que això és una mena de Big Brother i que Prysmian ens està filmant i posant-ho a la web per aque tothom ens vegi les vegenades que diem. Sembla mentida com gent de 30-40anys puguin acumular tanta "catxondeio" dins.



Però be, com que aquest blog és de còrrer, us explicaré que el Manel Mauri (alies el filosof), el Darsio de Brasil i un servidor enfilem la petita carretera al nord contra vent, però amb unes ganes enormes de fruir de l'entorn.


El Manel, poc entrenat e aquest tipus de natura salvatge, ens abandona quan només portem.......2 kms. Quin paio! Tota la filosofia que porta no li serveix per poder aguantar l'endimoniat ritme que portem el Darsio i jo....


L'amic brasileiro Darsio i jo continuem sols i als.... 3 kms, em diu que gira cua....


Joer! Em deixen sol...Que faig? Doncs decideixo tirar fins el km5, girar cua i fer 10 kms en total.

Són 10 kms a bon ritme. Els darrers 7 els faig a 4:30...Els primers els vam fer xerrant i parlant de la teoria de les 5 dimensions....

"Culture is more often a source of conflict than of synergy. Cultural differences are a nuisance at best and often a disaster."
Prof. Geert Hofstede, Emeritus Professor, Maastricht University.