dilluns, 14 de setembre del 2009

Pedraforca: amb molt bona companyia - 11 setembre 2009


Com ja és costum cada any passem el pont de l'11 de setembre a Saldes, a sota el Pedraforca, la màgica muntanya del Berguedà.

Ja portem 5 o 6 anys i no ens en cansem. De fa 3 anys estem al Roget, un excel.lent refugi de muntanya magnificament governat pel Jordi qui ens acull any rere any.

Aquest any tocava l'ascenció al Pedra però amb la Laura (ma filla) i el Jordi, el Marcel i l'Emma, ambdues de 9 anys i ell d'11.

Aquí les teniu quan ja estàvem a punt de fer cim, després de quasi 4 hores de pujar (pel Verdet).Quin parell de màquines! Com grimpàven! N'estic ben orgullòs!


La foto de rigor al cim del Pedraforca. Ple de muntanyecs que en un dia tan assenyalat volien celebrar-lo al capdemunt del Berguedà.

A l'enforcadura , contents per haver fer cim, abans de "patir" la tartera.....quina munió de gent baixant-la! Semblava la cua del metro!
La Laura, a terra rient, riu del marcel, amb la seva peculiar manera de baixar la tartera. Ell diu que no s'han de clavar els talons.....Ai, Marcelillu!
Tots fruint de la tartera.....com van riure i caure la canalla!

Després de quasi 6 hores així van quedar les cames dels nostres aventurers.

Ah, m'oblidava, l'endemà vam pujat tots (les mares i la Gina també) al refugi d'Ensija on només una pedregada no ens va permetre fer el Gallina Pelada. Quines famílies més canyeres!

Fins l'any vinent!

1 comentari:

Lo Búfal ha dit...

Ei! Gran sortida gaudint de la família. Molt maco.
Jo ja tinc els meus amb una edat i unes ganes excel·lents per fer-ne una.
A veure aquest any...