dissabte, 9 d’octubre del 2010

Entrenant a Sevilla amb Stefaan Engels, el belga que està fent 365 maratons consecutives. 6-oct-2010



El passat 6 d'octubre vaig poder acompanyar a Stefaan Engels, el corredor belga que està fent 365 maratons consecutives.
La de Sevilla era la 243a. i vaig poder fer els darrers 7 kms dels 42 que composen aquesta mítica distancia.
Estava fent el meu entrenament diari quan vaig adonar-me'n que en el Parque de María Luisa havia molts corredors amb la mateixa samarreta. Aleshores vaig veure que havia un paio alt, prim, d'uns 50 anys fent 21 tombs a un circuit de 2 kms acompanyat de corredors locals enfundats amb la samarreta famosa.. Aconsegueixo aquesta semarreta i una gorra i vaig posar-me a fer allò que tant ens agrada. Portava 3h 22min i ningú dels que l'envoltavem gosava preguntar-li res. Primer per que anava escoltant musica, segon per que se'l veia molt concentrat. Corriem a un ritme de 5:30min/km. Finalment, a les 4h de cursa, es va aturar a la carpa que Pronokal (un dels seus sponsors) havia muntat i per on cada cop quan passavem, es podia controlar el temps. Havia complert la seva marató diària!.

No està gens malament haver corregut 243 maratons consecutives i acabar-la en 4 hores, no?

Vaig parlar amb ell i em va comentar que estarà a Barcelona on acabarà les 365 curses.
Seguidament farà presentacions de la seva aventura i segurament, en farà 20 o 30 més durant el seguent any....Deu n'hi do!!!!

Aquest és el recorregut que vaig fer per Sevilla i a la banda de sota, al Parque de Maria Luisa, els darrers km de la seva marató.
Si voleu saber més d'aquest esportista podeu visitar la web www.pronokal.com