diumenge, 5 d’abril del 2009

bombers - 5 abril 2009 - 44min 32sec



Fantàstic ambient el d'aquest matí a Barcelona.



Amb el Sergi Calvinhu tornem a vestir-nos de curt després de la marató BCN. Jo ja estic recuperat dela lessió que em va fer plegar al km25. Veig correcats vestits amb l'equpació oficial, parlo amb el Pere Roure i son cosí. Parlo amb el Mario i la Cris d'Arenys. Ell ha tornat a poder gaudir de còrrer pel Sahara per quart any consecutiu. Quina sort!
Pel que fa la cursa, 44minuts que em serveixen de rodatge per la mitja d'Olot del dia 26 d'abril.
A l'inici, amb el Sergi i la Carme, a 4:40......
A partir del km 6, sol i a sac...
Massa gent per 10 kms.
Però com a inici de temporada "d'estiu", bones sensacions.
Les curses de muntanya ja estan aquí.

km1 @ 4:35
km2 @ 4:43
km3 @ 4:41
km4 @ 4:39
km5 @ 4:47
km6 @ 4:33
km7 @ 4:09
km8 @ 4:18
km9 @ 4:09
km10 @ 3:55
total: 44' 34'' @ 4:23min/km



I ara, "a por otra"!!!!

5 comentaris:

Lo Búfal ha dit...

Ei! Ja vei9g que estàs a punt amic. Coi! No savia que anaves a Bombers! Podiem haver-nos vist. Bona marca, i tant!
Així que no vens al Margalló, bé donç, que disfrutis d'Olot.
Una abraçada i felicitats per haver-te recuperat de lo teu!
Salut i potes!!!

Sedentaris.cat ha dit...

Ostres 4:40 i 3:50 !? M'hauràs passat volant a la recta final, jo he acabat en 44:40...

Ara que dius això de la temporada d'estiu ... tu saps quan s'agafa la millor forma en aquestes curses si has descansat desembre-gener?

Fins aviat,

Ferran de Sedentaris.cat

Joan Josep ha dit...

Una altre cursa en la que coincidim i en la que malauradament no ens coneixem. Ara be, en aquesta és més que normal. Tu ho has dit... massa gent.


Arreveure.

Lo Búfal ha dit...

Divendres a Olivella a les 8?

carles ha dit...

bufal,
no podré venir a olivella.
estic fora.
haurem de posposar-ho!

Au, a entrenar fort i a sac a Empuries!

Una abraçada