diumenge, 26 d’octubre del 2008

Mitja de El Vendrell - 27 oct 2008 / 1h 33min

Després d'una setmana de no fer res per motius professionals, vaig amb l'amic Albert Tubau cap a El Vendrell per fer la 24ena edició de la mitja marató.

Ell surt més endavant que jo (acaba fent 1h 22 min el mamó!) i jo m'espabilo per poder mantenir els 4min/kms... però d'on no n'hi no en raja....Es impossible fer-ho si no s'entrena......Començo be però ja al km7 la mitjana va pujant.....
Trobo al km2 en Jordi de BCN, que es prepara per la marató de Donosti. Em diu "tira,tira que et veig enorme..." Al km7 em passa d'una manera insultant....L'Aureli no ha vingut ja que avui li toca tirada llarga.

Resumint: 1h 33min en un recorregut molt trencador, molt rural (entre vinyes, oliveres i per camins i caminets..) i un bon ambient. El dia perfecte, ni fred ni calor...

Una més al currículum...
Ara a per Vilafranca...ah, aquesta setmana si que entrenaré.
Aviam que surt....